Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΔΟΣΙΑ

ΘΑ ΖΗΣΩ
 

ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Αταξινόμητα 14 σχόλια
Με πρόδοσες του φώναξε από μακριά....Εγώ ποτέ δεν θα το έκανα της απάντησε.. zeemeermin2.jpg
Δεν σε πρόδωσα, δεν σε πούλησα, δεν σε έσπασα εγώ της αποκρίθηκε.....
Σταματήσαν να μιλάνε και ο δρόμος λες και ξεμάκρενε, λες και μια ανύπαρκτη κινούμενη ράμπα τους απομάκρυνε ....
Μεχρι που έγιναν κουκίδες καρφίτσας..
Να κάπως έτσι είναι και τα συναισθήματα κουκίδες, πινέζες
που τις πατάς και δεν πιστεύεις μετά πόσο μεγάλη πληγή άνοιξαν...
Το μυαλό όλων στην προδοσία τα πάντα που δεν τους βολεύουν είναι προδοσία ,
ό,τι τους στεναχωρούν τα περικλύουν στην ταμπέλα....
Μια ταμπέλα στην ζωή μας, έχει δώσει νόημα στην ψυχή μας....
Ποιος προδίδει , τι προδίδει , ποιος είναι προδομένος? Σε πρόδωσα με πρόδωσες πιο το νόημα , γιατί ?
Τίποτα μα τίποτα από όλα δεν συμβαίνει, τίποτα ,κανείς, ποτέ δεν προδίδει κανέναν,
κανείς ποτέ δεν πετάει τον άλλον, κανείς που να μη του έχει επιτραπεί να το κάνει...
Δεν σε προδίδει κανείς πέρα απο εσύ τον εαυτό σου ...
Δεν είναι ο άλλος που φταίει γιατί φέρθηκε σκάρτα εσύ που τον είδες
μέσα από τα δικά σου μάτια και πίστεψες σε κάτι που δεν ήταν
γιατί απλά σε βόλευε. Δεν σε προδίδει αυτός που σήμερα είναι μαζί σου και αύριο δεν σε θέλει....
Τον/την αγάπησες πολύ και δεν ήθελες να δεις τα σημάδια που σου έδειχνε από την αρχή...
Πλάσατε ο ένας τον άλλον όπως θα θέλατε να είστε και ξεχάσατε να δείτε πως πραγματικά είστε ..
.Ορίσατε όρια ό ένας στον άλλον χωρίς να μπείτε στην διαδικασία
να ρωτήσετε μα είναι αυτά τα όρια του ή εγώ κρίνω πως είναι?
Δεν σε πρόδωσε κανείς εσύ πρόδωσες τον εαυτού σου για να έχεις κάτι που δεν θα μπορούσες αλλιώς...
Η ζωή είναι πολύ απλή εμείς την κάνουμε δύσκολη, περιμένουμε
από τους άλλους πράγματα που ούτε εμείς δεν θα κάναμε ,όμως τα περιμένουμε...
Αποζήτούμε αυτό που δεν έχουμε και έχουμε αυτό που δεν θα θέλαμε...
Μετά παραπονιόμαστε , μας φταίνε οι άλλοι πάντα οι άλλοι....
Οχι δεν φταίω εγώ εκείνος ...όχι εγώ εκείνη.....
Και η ζωή συνεχίζετε χωρίς να υπολογίζει τον πόνο σου
και εσύ κατηγορείς τις λάθος επιλογές σου και τα λάθη του παρελθόντος γιατί ?
Να σου πω γιατί απλά δεν θελεις να πεις το απλό σε έπλασα όχι όπως είσαι αλλά όπως θα ήθελα να είσαι.
Σ αγάπησα όχι γι αυτό που μπορούσες να μου δώσεις αλλά γι αυτό που περίμενα ,
ήθελα να μου δώσεις ...
Με πρόδωσες γιατί δεν ήσουν αυτό που είχα πλάσει στο μυαλό μου ότι είσαι....
Είμαστε ξένοι γιατί απλά δεν γνωριστήκαμε ποτέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου